קופיקס ממשיכה: שש כוסות בחמישה שקלים

    שלום בידרמן 1 Comment on קופיקס ממשיכה: שש כוסות בחמישה שקלים
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת "קופיקס" נכנסת לראשונה, לתחום מוצרי ה"נון פוד".הרשת מרחיבה את קו המוצרים שלה ותציע בסניפיה מוצרים מגוון מוצרים שברובם משלימים לתחום המזון.

    כל המוצרים שיכנסו למגוון ימשיכו את מדיניות הרשת ואת הקונספט של מוצרים איכותיים בחמישה שקלים.
    בכל שבוע יוצע בכל סניפי הרשת מוצר מתחלף במחיר של 5 שקלים.

    לדברי גיל אונגר, יו"ר הרשת: האסטרטגיה השיווקית המנחה אותנו היא להמשיך לחדש ולאפשר לצרכנים להנות ממוצרים איכותיים במחיר אטרקטיבי של חמישה שקלים.בכל יום פוקדים את סניפי הרשת אלפי לקוחות מרוצים להם נציע מגוון נוסף של מוצרים במחירים סופר אטרקטיביים. מוצרים אלו יתמכו במדיניות המחיר הנמוך של "קופיקס". זהו צעד נוסף אותו אנו מובילים, ואנו מתחייבים להמשיך ולהפתיע. הרשת ממשיכה להתרחב, וככל שהרשת תהיה גדולה יותר ניתן יהיה להציע לצרכן מגוון רחב יותר של מוצרים אטרקטיביים המשיקים לתחום המזון".

    קופיקס כבר הרחיבה את פעילותה והחלה להציע בסניפיה בימי שישי עוגות לשבת ב5 שקלים שזוכות להצלחה רבה ונחטפות מהמדפים החל מיום ה' אחר הצהריים.

    הצלחת המכירות עודדה את מנהלי הרשת להרחיב את קו המוצרים גם לתחום הנון פוד. בשלב הראשון יוצעו בכל סניפי הרשת כוסות תרמיות, שישיית כוסות זכוכית עם ידית, שערכם בשוק כ-30 שקלים, רביעיית כוסות מאג, גדולות עם ידית -והכל בחמישה שקלים. בכל שבוע יוצע מוצר שונה.

    רשת "קופיקס" מונה שבעה סניפים, ובחודש הקרוב יפתחו שניים נוספים. לאחרונה , החליטו בעלי הרשת לאפשר מתן זיכיון לזכיינים בכל רחבי הארץ, ובימים אלו , נבחנים מיקומים אטרקטיביים נוספים לפתיחת סניפים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך קוראים לאפליקצייה של קופיקס??